thetillie

Det värsta är att jag är rädd

Kategori: Foton

Jag är så himla rädd för att misslyckas nu. Jag är rädd att mina planer och drömmar ska försvinna och att jag ska in se att allt är fel inget funkar och att jag står där utan någon som helst framtid. Jag är Livrädd för att misslyckas och hamna på rutan ett! att ens behöva ta dom här få stegen bakåt för att jag bara till krypa in under täcket och gömma mig. Jag sover dåligt och är trött hela tiden. Och jag vet att jag har underbara människor bakom mig som stöttar och finns där mer än jag troligen antar. Men detta är tyvärr inget jag kan få hjälp med. Jag är rädd att stå där helt själv utan något eller någon, Jag är rädd för så mycket saker som jag vet inte kommer hända eller händer. Kluven förvirrad och som sagt livrädd.



I dare you to let me be your, your one and only
Promise I'm worthy to hold in your arms
So come on and give me the chance
To prove that I'm the one who can
Walk that mile until the end starts


Kommentarer


Kommentera inlägget här: