thetillie

I'm not surprised

Kategori: Helgen

Efter en stunds bilköring så här på natten med bilen över full med fulla glada proppmätta gamlavuxna
(föräldrar med arbetskamrater och fruar) Så får man ju alltid höra ett och annat. Men denna gången fick jag höra något jag själv tänkt på den senaste tiden. Så överraskat lyssnade jag till fyllans visa ord, insåg att det stämmer..
Och jag undrar då Varför ska jag lägga ner till och energi på människor som bara har "relationer" på deras vilkor?
Jag blir så trött på folk som säger att man är jätte bra vänner men i själva verket bara hör av sig när det är till fördel för dom själv.
Så hur mycket orkar man lägga ner på en sådan relation? Det är något jag kommer fundera på nu när jag ska sova. Men tror att många fler borde göra det.


Borde väl oxå skriva, att om någon jag känner läser detta så är detta inget som jag riktar mot någon som jag faktiskt umgås med. Så skulle någon känna sig träffad så är det inte för att nu är sånna mot mig, vad jag vet, utan isf mot någon annan. Så ta inte åt er och få för er att jag tycker eller tänker något, för då blir jag bara trött och inser att ja men då är nu ju sånna mot mig^^ haha Hoppas som sagt ingen av mina vänner tar åt sig! :D (jag vet att jag är sämst på att förklara^^)

God natt! Och den rosa energi dricka jag köpte i kväll och drack när jag körde hem mamma och pappa funkar icke, för nu e jag super trött och vill bara krypa ner hos min prins!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: