thetillie

18e bilden: En bild på din framtid.

Kategori: Foton

Helt ärligt.. Jag kan inte komma på någon som helst bild på min framtid! Jag har många önskningar om min framtid. Men tjusningen med just framtiden är ju att man inte vet något om de.

Jag hoppas att jag har ett jobb och stadig ekonomi, att jag bor i en mist två med Stefan och med en lilla franska bulldog vid namn Fränk. Att jag reser till alls ställen jag vill besöka.
Har för "ovana" att hälsa på min syster varannan månad beroende på i vilket land hon bor i just då. (ett varmt land OFTARE kallt, mindre ofta)
Och att hela min familj och alla nära och kära mår bra och trivs med sina liv.
Jag hoppas självklart att jag har kommit på vad jag vill bli när jag blir stor och håller på med just det.

Men som sagt, Framtiden har en tjusning av att inte veta

Ni får nöja er med texten och en bild på vad jag hoppas att jag känner då^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: