thetillie

3 timmar sömn i natt!!!

Kategori: Tillie

Asså FY FAN! igår trodde jag seriöst att jag skulle mörda min grannar! JAg vet inte vad som hände i lägenheten under.. MEN man skriker fan inte mellan 23-03 på natten.. Helt ärligt. Vi gick och la oss typ 22. Stefan somna la vid 23. Men jag låg vaken till 01 då Stefan oxå vaknade. runt 00 va det en tjej som va ut och sa till några att hålla käft!! (tack tack tack!!) runt 3 var det någon som packade en väska eller något med kläder och höl på att släma och låta i massa dörrar, en ytter dörr flög upp och slämdes igen, sen hörde man en bil någon minut senare köra iväg ganska fort..

Som sagt jag vet inte vad som hände och jag var ganska säker att någon/några hade fest i lägenheten under, dom sprang fram och tillbaks, skrattade och skrek, pratade högt och störigt..  Men när kl blev 1 var jag inte lika säker då det hade börjat lugna ner sig men det kom in en mans röst i ljuden.. skrik och konstiga ljud, (nej inga sex ljud..)

Efter att vi legat vakna ett bra tag blev vi så klart hungriga, jah hade försökt stilla hungern med massa vatten eftersom jag hatar att gå upp mitt i natten för att äta. (känns riktigt fel^^) Så gick vi iaf upp och käkade en macka.. och la oss igen efter att ha kollat lite på tv. klockan va över 3 när jag kollade på den sista gången. Sen väckte den där jäkla klockan oss kl 6.. UNDERBAR NATT!!!!....... Tycker mest synd om Stefan som ändå ska jobba hela dan, jag skulle kunna lägga mig sen när jag varit ute hos mamma och pappa. Men ska försöka att låta bli. så kanske jag sover bättre i natt.

Jag har funderat på att knacka på och fråga VAD I HELVETE DOM HÅLLER PÅ MED?! Men sen ganska jobbigt om det va något illa och hemskt lixom..=/ Får blänga lite. och jag tackar tjejen som va och sa till kl 12.

Så har ni sovit bra i natt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: