thetillie

Alla fjantarnas dag igår ju!!

Kategori: Tillie

Okej, nu när jag hade pojkvänn för första gången på den där dan.. Självklart så hoppades jag mig något gullit, typ choklad eller en ros. Men ja inte direkt förväntade något. Så jag sa åt mig pajk att pallra sig hit efter jobbet för då stod middan på bordet!! haha  Och satan va grym jag är på mat! Vägen till mitt hjärtas hjärta går bland annat genom magen så där lyckas jag mer eller mindra alltid.

Men när han plinga på så han jag precis fram till dörren innan han öppna som vanligt. Så fick jag diskmedel jag bett han köpa med sig... och inget mer!! haha och jag tänkte aja okej vi ska iaf ha mysigt ikväll. Då börja han skratta och sa typ att det är tur att jag inte såg besviken ut och plockade upp en ask choklad och roser som han lagt utanför dörren:P Awww och det va 10 roser oxå. (Ni som har lite koll vet vad det betyder. Men Stefan har ingen koll på vad 10 röda roser betyder, därför betyder det inte just de;)
Vi käkade och myste sedan framför en Titanic för att vara just snuttigulliga. Dock mådde jag skit igår så försökte somna när han va här med gick ingen vidare så han fick åka hem men somna inte fören en bra bit efter 12, Idag mår jag dock riktigt bra:D

Om man ändå kunde ha roser hemma alltid! Det är nog min favorit blomma. Fast chokladen! Omg, jag ÄLSKAR!Har försökt hindra mig själv hela dan att äta den. Och lyckats hyfsat bra, ska ju inte ljuga å säga att jag inte ätit någon alls.;P





Kommentarer


Kommentera inlägget här: