thetillie

dålig dag? Jäpp

Kategori: Tillie

Sitter å spelar för jag vet ärligt inte vad jag ska hitta på idag, redan sökt jobb och allt.. Ska städa lite sen tänkte jag. typ torka av överallt.
Så sitter som sagt å spelar. Kör lite Bettleground... Och ja, folk är inte treliva där om man inte vinner. Sen så snackar dessa människor bara i ren ilska och frustration.. MEN idag vekar jag ta åt mig av varje ord.. Fasten jag vet att jag gör så gott jag kan. Sen vet jag att jag fortfarande har myyyycket kvar å lära. men va fan jag har bara spelat i 3 månader eller något och folk tror jag ska vara grym? haha F*** ***!!!
Så ja, idag verkar jag ta åt mig å känner mig typ ledsen och riktigt dålig. Men det kommer gå över så fort jag slutar spela. Eller vinner. Haha. Borde kanske spela typ något annat. Men allt e så tråkigt^^

Ska träffa Malin idag. Skulle träffat henne och Sanna igår. men va så jäkla trött å hade sån sjuk huvudvärk att vi fick ta det en annan dag.
På fredag kanske jag hänger på Sanna ut och festar. Det hade faktiskt varit rätt skoj. Synd bara att jag har blivit så jävla tråkigt och inte känner för det på samma sätt. Men ska försöka peppa upp mig själv å faktiskt sätta på mig det snyggaste jag har och festa lite å träffa folk!!

Åter till spelandet!


mobba inte för hur jag har knapparna. håller fortfarande på och lär mig som sagt;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: