thetillie

Dax att ställa sig vid spisen?

Kategori: Tillie

Igår köpte jag och Stefan våran första sak som vi har tillsammans som är VÅRAN!:O Gissa vaaad!!
DONKEY KONG WII! haha Så roligt jag har velat spela det ett bra tag så igår när vi tog en utflykt till Ullared så stod vi vid spela och kollade säger han; ska vi köpa det tillsammans? delar halva var så blir det inte direkt dyrt och så har vi något vi kan spela tillsammans samtidigt.
Haha. Det roliga med detta är att jag blev hur glad som helst. Inte för att vi köpte just det spelet eller så, utan att vi(!!) är vi och det första vi köper tillsammans är inte några möbler eller grejer till hemmet utan ett spel! :D Fy fan va jag är kär i den underbara människan alltså! Har umgåts mer eller mindre 24/7 dom senaste dagarna och jag får fan inte nog av han. Brukar ändå lyckats släcka "törsten" så jag klarar mig en dag eller så. men fan jag ville inte gå ur bilen igår efter bion^^

Jag har längtat ända sen igår nästa Stefan kom med det bästa förslaget på länge, imorgon kollar vi på Ullared och sen kan vi spela Donkey Kong.
Så nu ska jag ställa mig vid spisen och göra mat till oss. Maten ska stå på bordet när He-man kommer hem till mig... Mjo kan ju försöka iaf. Jag är sååå sjuukt hungrig. Ska försöka mig på att göra en efterrätt oxå. Men vi får la se hur mycket jag kan göra samtidigt! Nu får jag nog börja annars dör jag av hunger här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: