thetillie

Dejt night igår

Kategori: Helgen

Igår så började dagen med att göra frukost. När Stefan åkte så gjorde jag mig i ording och spelade typ hela dan^^ haha Han skulle hjälpa en kompis med hans dator. Så jag spelade och fixade lite här. Sen när jag blev hungrig så skicka jag å fråga om vi skulle fixa något. Då undra Bunny om jag ville käka på Harrys. Så Harrys blev det. Harre jisses va gott. och så mycket mat!! När vi satt där och hade ruskigt romantiskt med levande ljus två tusen röda roser och två gubbar som sjöng och spelade så smörigt det bara gick så bestämde vi att vi skulle köpa med oss lite efterrätt och dra ut till mina föräldrar och hålla mamma uppe ända till 9!! 
(ni fatta att jag hittade på det där med ruskigt romantiskt och roserna och sången va? haha)
Kvällen avslutades med en film.

Det var riktigt mysigt. Mamma och jag satt och knäckte oss åt diverse saker i shrek den tredje filmen som gick på tv och åt kortet jag hade tagit på en kort film vi såg när vi var och hälsade på hos pappa i tisdags.
Måste bara visa! Om någon vet vad det är får ni gärna tala om det. haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här: