thetillie

don't you let me go, let me go tonight

Kategori: Tillie

Jag är så hiiimla trött idag! efter två dagar med feber attacker och huvudvärk och värk i rygg nacke och i skinnet så sov jag ändå ganska länge, "för sov" mig till och med en stund.
Jag ska till Tandläkaren i veddige kl 12.. Sen måste jag åka och handla lite, sen ska jag städa min lägenhet så den e fin och mysig till ikväll. För i kväll ska jag försöka mig på en lite mer kompliserad maträtt än takeaway Thai mat.. Jag ska försöka mig på något så (för hoppningsvist) gott som Bacon inlindad Kyckling med Fyllning i och Ris. Fyllningen kommer något lite hetare som chili och parika röra grej.

Men jag e sååå sjukt trött att jag hoppas jag kommer hålla mig vaken ända till ikväll eller iaf tills maten är klar. Sen blir det nog bara en gullig film. Ingen av oss känner att vi måste vara extra snuttigulliga idag bara för att dan kallas för alla hjärtans dag. Jag tycker man ska visa att man tycker om varandra varje dag ist. Sen tycker jag självklart det är rätt mysigt med sånt här. Laga god mat och sitta nära nära i soffan å kolla på Tv/film. Men vi gör sånt rätt ofta så, får försöka göra något extra idag.. Har massor med tankar, typ tända en miljard levande ljus i runt om i hela lägenheten, köpa en massa roser å slänga ut rosen bladen på golvet, vara super fint klädd, göra en spellista med bara mysig musik eller hyra en in fiolspelande tjock italienare..

Men näää Jag tror det får räcka med några ljus, kanske köpa en buket blommor just för att det är fint, och ha på lite vanlig musik (så jag inte somnar) vanliga kläder och skippa italienaren. (för då måste man ju nästan bjuda han på mat med lixom..)

Haha Jag kom precis på en as rolig grej jag såg i en film eller något. Betala en kille att klä ut sig till en ängel med blöja, pilbåge med hjärtan, vingar och gloria. Säga åt han att besöka Stefan jobb med massa roser och och kärleks godis! Det tror jag till och med Stefan hade tyckt va kul. Han hade skrattat åt killen i blöja och vingarna!

Tänk er typ så här, fast mindre vältränad och fulare... med mer blöja och gloria. Och pilbåge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: