thetillie

Ett besök på Carlanderska ikväll

Kategori: Tillie

Min pappa klarade operationen igår. Han har fått en ny höft och han ringde halv 6 och talade om att han va klar. Han hade varit vaken hela tiden, och inte tyckt det va jobbigt alls. Jag vet inte exakt hur lång tid det hade tagit, men han hade kommit in i operationsrummet 15.15 och han ringde mig 17.20:P så inte mer än två timmar iaf.
Han kommer hem redan på torsdag, så mamma och jag ska ta med lite fika och åka upp till pappis och hålla han sällskap i några timmar ikväll. Jag håller på att baka, och tänkte baka hans favorit.. Men jag har ingen aning om vad hans favoti fika är:O Men han är inte sämre än att han gillar det mesta;)

Igår hade jag en mysikväll med Stefan. Låg och kollade på Austin Powers. Jag va lite skeptisk först, men tyckte den var riktigt bra. Så ska nog se en till senare. inte idag kanske men i morgon..

Ikväll kommer den första utmaningsbilden, titta in då;)


Kommentarer

  • Sannis säger:

    Vad skönt att allting gick så bra! :) Han ser riktigt pigg ut på bilden! Det är bra :)

    2011-02-02 | 08:01:50
    Bloggadress: http://missjonesig.blogg.se/
  • Tillie säger:

    Hehe ja han va ju lite knasig i bollen av smärtstillande, men annars mådde han rätt okej. så länge tabletterna hade verkan iaf^^ hehe

    2011-02-02 | 18:45:55
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: