thetillie

God natt. Ni undrar kanske varför jag är v...

Kategori: Tillie

God natt. Ni undrar kanske varför jag är vaken nu. För festar gör jag inte. Jag ligger i sängen ska stänga av tv direkt efter detta. Har haft en riktigt bra dag. Börja med att jag ägde en bg idag. Jäkligt skön känsla att göra riktigt bra ifrån sig^^ Senare träffade jag och Stefan Danny och Carro, Elin och Bengan för ett fika. De blev på breared, kakbuffe;) gött gött. Pappa ringde å fråga om Stefan och jag ville ha mg så det blev att köpa med sig thai mat när jag hämtade mamma och pappa på stationen:) Sen har vi bara har en go kväll. Spelat lite, kollat på tv och en film. Nu har Stefan redan somna som vanligt när han "inte är så trött" ^^ haha jag tänker krypa ner under täcket jag med nu. Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: