thetillie

I dreamd a lovley dream!

Kategori: Helgen

Jag har länge LÄÄÄÄnge sagt att min dröm hund är en lite super söt svart mopps vid namn Sixten eller Bertil. Men Nej, mitt hjärta längtar mer och mer efter en egen Fransk bulldog vid namn Fränk, eller Francis. Antagligen Fränk!

Och hur kan jag inte längta?


Ser ni inte hur söt den är?! Ja, jag skulle antageligen älska den liiite mer än Stefan.
Men va satan, jag har längtat efter att få ha en hund i heeela mitt liv! Och nu VILL JAG HA EN!! NOW!!!!!!!!!!!!!!
Frågan är, en helt svart eller en vit med mörka fläckar på?

Kommentarer

  • Sannis säger:

    Fraaaances, inte Frankie, Fraaaances. Okej Franksiiis ;D

    Dom är galet söta dom små franska bulldoggarna :)

    2011-02-19 | 15:11:14
    Bloggadress: http://missjonesig.blogg.se/

Kommentera inlägget här: