thetillie

I'm beautiful in my way, 'Cause God makes no mistakes

Kategori: YouTube

Har ni hör Lady gagas nya låt eller? Hade väntat på den ett tag. Och när den väl kom ut en dag förra veckna så lyssnade jag aldrig på den^^ Hörde den i förrgår första gången, men det va på jobbet så det blev lixom itne direkt att man kunde släppa loss som man ville. Men nu så. och ja, jag vill dansa till denna. Men jag vill inte att den ska tjatas ut!!

Jag lägger in den här ifall du har missat den! Säg va du tyckte om den efter åt, det tar en halv minut;)



Min nacke har inte blivit bättre.. Har suttit med fridas Riskudde i snart en timma, käns lite bättre, men ja nu när det börjar bli kallt igen så blir det bara jobbigt igen=/ Aja Slapp diska igår iaf för att Stefan får lite panik så där lagom till 23-23.30 när vi ska lägga oss och ställer sig å diskar^^ haha
Nu ska jag spela lite, sen slänga mig i ett varmt bad, (innan ska jag fan ut och gå även om vädret suger!) Ikväll blir det nog Popquiz om inte nacken bli värre! :D

Kommentarer

  • Sannis säger:

    Go låt! På fredag blir det att svänga höfterna till den :D

    2011-02-16 | 13:27:47
    Bloggadress: http://missjonesig.blogg.se/
  • Tillie säger:

    Jaaa jag håller med dig! :D Ska bli super skoj! bara min nacke slutar göra såå ont! :O så jag kan svänga på hela kroppen:D

    2011-02-16 | 13:33:42
    Bloggadress: http://thetillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: