thetillie

Mys söndag

Kategori: Helgen

Detta inlägget kommer lite sent. Men ähh

I söndags efter att ha myst klart med min pojkvänn och han åkt hem, Så tog jag min mobil och messa Sanna. "har du några planer idag?" Fick som svar "jag har inga planer fören kanske ikväll. men vi kan la ses tills jag kanske ska iväg?" Så gött när man får svar på sånt direkt:D
Så jag och Sanna hade en mysig dag och efter middag och tidig kväll tillsammans, där vi börja med att mötas på stan för att köpa varm choklad och gick ner till kallbadhuset där vi satte oss och tjötade skrattade och kollade på svanar som halkade på isen.
Sen tog vi våra iskalla rumpor och ben mot affären och handlade lite fika. Åkte vidare hem till Sanna och kokade Te och fortsatte tjöta skit^^ Det var riktigt trevligt och soft dag!



Hela helgen var riktigt lyckad faktiskt. Jag kände mig riktigt glad och nöjd med den! <3

I fredags hade vi ju en tjejkväll. Sanna, Carro, Malin, Sara och jag. Där vi oxå tjöta skit, skrattade och drack. Jag bjöd på salta pinnar, vindruvor och chokladbollar, så jag hade pärlsocker i hela lägenheten sen^^ Trevligt värre! Man borde göra sånt lite oftare än typ en gång om året^^ Så när alla åkt hem kom min älskling hem hit. (mitt hem men ändå hem till mig..)


På lördan efter att han tränat åkte vi till Kungsbacka för att köka Subway <3 och leta kläder till han. Men inte ens jag hittade något jag skulle kunnat köpt till han. Men massor till mig själv! ='( Blir så ledsen när jag inte kan köpa! Men jag hitta ett par solbrillor jag kunde fått, men jag väntar nog lite till. Sen åkte vi hem igen och fixade käk och kollade på film, vi delade en efterrätt på donken och sen åkte vi hem och sov.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: