thetillie

Råkade klicka hem!

Kategori: Foton

Jao jag blev kär. Tyvärr nästan för jäklar va jag har ont i mina ben nu ikväll! haha Har gått i dom sen jag kom hem från jobbet i morse kl 9. Jag är inte van! Men jisses jag ska lära mig! Annars får jag helt enkelt sälja dom.
Vet att många tycker att det är bland dom fulaste skorna ever. Jag va en av dom för typ två månader sen. Men jag har kollat och kollat och kollat. Och till slut råkade jag klicka hem dom.. När dom kom igår så blev jag kär när jag såg dom. Och ja faktiskt mycket bekvämare än jag hade räknat med eftersom dom är så höga. 13 cm.. med platå då. Aja bara att öva, jag kan köra med dom iaf;D






Nu väntar jag på att min snygging ska bli klar på gymet så vi kan dra och köpa sallad och cola (nyttigt värre) och vidare hem till han å ha en spelkväll. i samma rum men olika spel^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: