thetillie

1 års dag!

Kategori: Tillie

Omg! Jag har helt och hållet glömt att min lilla blogg fyller 1 år. Eller ja den gjorde i onsdags..
Så satt å kolla tillbaks lite, jag va bättre på att blogga förr. skrev oftare och mer, Men jag har tappat lite för jag gör inte så mycket. Just nu försöker jag att leta efter en skohylla som inte kostar multum och är stor nog. Och ett sängbord. Kanske en TV bänk, men de får nog vänta. Nu väntar jag på min älskling, Erik kommer nog hit innan med, så ska vi möta upp Sanna på kvantum så ska vi fixa lite mat å ha trevlig ikväll.

Igår var vi med Carro och Daniel. Carro hade gjort en super god kycklingpaj. Måste prova å göra de någon gång, för den va riktigt god! ;)


Nu får jag fixa mig lite så jag inte ser ut som om jag ska dö. för Satan va trött jag blev när jag la mig i sängen för å läsa lite^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: