thetillie

Flims, Egypten..

Kategori: Tillie

Jaha då fick man ett mess från mamma å pappa.. Egypten. Varmt och nice hotell sa dom. Mer hinner dom väl inte, Måste ju bada å sola å försöka att inte bli uppätna av hajarna.:P
Syrran hänger nere i Flims, Schweiz, med sin pojk.
Och jag sitter fast här i Sweden.. Jag ska inte klaga. Jag trivs ganska bra, fast hade ju inte gnällt alls om snön va borta å det va 25 grader och sol när jag kollar ut genom fönstret.............. Noppe, fortfarande snö och +1... Jaja hinner inte gnälla så mycket mer än så här. Ska byta om å fixa mig lite snabbt, jag och min pojke ska hjälpa mormor å köpa en ny Tv om en stund. Sen ska jag hem å göra en paj å fixa mig mer. Han ska träna och kommer senare.
Ska försöka få med mormor in på Second Chance oxå;)
För att senare ikväll möta upp våra vänner på Harrys för Popquiz! :D


Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: