thetillie

Klipptider och shopping?

Kategori: Tillie

Oh harre jisses. Just nu håller jag på att jobbar. Ska snart dra och hänga med pappa till Gbg för provtagning inför hans operation. Vi ska även köpa säng till dom. Så Idag ska jag även fixa klipptid till min mor och mig. Mitt hår ser ut som fan, så orkar inte med det här trasslet längre.
Jag slår vad om att Carro och Daniel mycket väl vet vad de e för något "speciellt" i morgon men inte min pojkvänn. haha
Ska bli intressant att se om han har någon koll när det ändå är han som har bestämt. Haha Nu kommer han väl har lite koll om han läser innan Tisdag.
Jaja får jag jobba vidare.


(tidsinställt, så jobber faktiskt just nu, och står inte med mobilen i ett hörn och låtsas jobbar^^)

Kommentarer

  • Sannis säger:

    Rolig bild :D

    Ska bli spännande att få se ditt hår sen! :)

    2011-01-24 | 09:23:21
    Bloggadress: http://missjonesig.blogg.se/
  • Tillie säger:

    haha ja de e på julafton hos morfar^^

    Det blir ingen större ändring, bara bort med allt de slitna:P hehe

    2011-01-24 | 16:59:54
  • ~ ♣ Worldshaking, VECKANS BLOGG TÄVLING! säger:

    - Är du intresserad av att få ännu fler unika läsare än vad du redan har? Är du intresserd att få just din blogg länkad på min? - Tillsammans kan vi hjälpas åt.



    Klicka på länken och släng en kommentar så är du automatiskt med i min tävling, vinnaren dras på fredag!

    2011-01-24 | 17:29:23
    Bloggadress: http://worldshaking.blogg.se/category/tavlingar.html

Kommentera inlägget här: