thetillie

Min stackars rumpa^^

Kategori: Tillie

Jag har sån sjuk tränings verk i rumpmusklerna... haha   Jag vill ju ha dom där skorna Easytone skorna som reebook har. Men eftersom ingen vill köpa dom till mig så får jag försöka på annat sätt att få en sån där extremt snygg röv. (bland annat då)
Jag har börjat längta tillbaks till gymet, efter ett antal för många år av uppehåll från stället. Och jag är inte nöjd av resultatet, så Nu i veckan, om jag bara slipper denna förbaskade smärta, ska jag gå ner och köpa ett gymkort! Jag vill tillbaks till friskvågen, men jag vet inte, eftersom min pojkvänn tränar på ett annat ställe kanske jag ska ta det, så kanske han kan trycka iväg mig några gånger. Inte för att jag direkt kommer vilja träna med han. haha ^^

Ja.. Jag vet inte riktigt vad jag ville med detta inlägg, men jag läste någonstanns att om man talar om för folk och skriver det lite över allt, så känner men lixom lite mer att man måste iväg å träna när man har sagt att man ska börja lixom. Pinsamt att säga det och inte göra ju^^ Så kom igen å peppa mig och tryck iväg mig till gymet;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: