thetillie

Please forgive me If I need ya like I do

Kategori: Tillie

Har ni någon låt som varje gång ni hör den så tänker ni på en speciell person?

Just Please forgive me - Bryan Adams tänker jag alltid på Koffe.. Jag tror inte mer än kanske en eller två av er vet vem han är. Kristofer med ett F. Konstig relation vi har/hade. Vi va riktigt goda vänner, samtidigt har vi aldrig träffats. haha Han har varit nere två gånger. Men jag behåller han som en vän på avstånd. Förut snackade vi i telefon nästan varje dag, i timmar. Nu ringer han ibland, och då snackar vi i timmar. minns en jul han ringde och jag hade inte pratat med han på nästan två år. Det va precis som ingenting hade hänt. Vi pratade som vanligt om allt mellan himel och jord. Problem och ickeproblem.
Med han var allt enkelt. Vi bråkade aldrig, vi förstod vad den andre menade och mådde utan att behöve berätta, man märkte direkt hur dan hade varit eller skulle bli.

Vet inte hur många gånger han bjöd upp mig till Östersund på loven och helger. Det tog emot att säga nej varje gång, eftersom jag älskar skidor och köra skoter. Men that's not how I do it.
Så tillslut växte vi upp på varsin sida av Sverige, och växte ifrån varandra. Vi hörs ibland. Men jag får dåligtsamvete nästan varje gång. Både för hans och min killes skull. Många tycker nog inte det passar att ha en så bra killkompis när man har pojkvänn. Men varför inte? Det är ju en bra kompis.
Sen kan jag ju säga redan nu att min pojkvänn, som jag har sagt innan, är min bästa kompis, och han har inga problem med att jag har kompisar som är killar^^ Han vet ju att det är han jag älskar och ingen annan. ;)


Jaja jag skulle bara kolla om ni hade någon sånt låt^^

Nu ska jag fortsätta städa. Vilket känns lite jobbigt nu för jag har ingen lampa i taket längre så det e alldelse mörk. haha Men nu e julen borta och ska bäras upp på vinden. Ska bara duscha innan vågar inte visa mig så här utan för dörren^^ haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: