thetillie

Introducing Me..

Kategori: Tillie

Jag gillar örhängen, läs beroende
Jag gillar hallon liiite mer än jordgubbar
Men jag älskar jordgubbar
Jag gillar färgerna lila, guld och turkos
Jag spelar WoW
Jag spelar på en tjej Draenei Mage vid Tillie på Frosmane
Jag tycker det är roligast att spela när min kille lär/visar mig hur jag ska göra eller ger mig tips (fasten jag ibland kan bli irriterad på de^^)
Jag är beroende av att ha nagel lack på min tår
Jag lyssnar just nu sönder Veronica Maggios skiva "Satan i Gatan"
Jag tycker oftast att många låtar har bättre musik än själva sången
Jag har otur när det gäller teknik då det ofta krånglar
Jag vill bli en grym fotograf men har inte tålamodet att lära mig hur min kamera fungerar
Jag har min syster som förebild i massor av grejer
Jag har ca 10 resor jag vill göra innan jag fyllt 30, sen ett par 100 till innan jag dör
Jag älskar att sova med många kuddar i sängen
Jag saknar ibland mina gosedjur jag har på vinden hemma hos mamma och pappa.
Jag lärde mig idag hur man sätter in en hårddisk i datorn, (inte en med usb sladd)
Jag fattar fortfarande inte rikrigt min mobil som jag haft i snart 2 månader
Jag kommer alltid älska teknad film och kan fortfarande tycka att filmer som camp rock och high school musical är helt okej
Jag är väldigt bortskämd enligt typ alla jag känner, vilket är rätt sant
Jag önskar att jag viste vad jag vill jobba med det så jag kan börja resa och göra lite mer saker jag vill göra
Innan jag blev ihop med min kille var jag i hemlighet smått avundsjuk på tjejer han kände dom tjejer som varit lite mer än vänner
Men jag är extremt stolt över att veta att kunna säga att han är min
Jag tog nästan 2 år på mig att erkänna att jag var kär i han
Jag saknar den första BMW pappa köpte
Jag saknar att ha Zita springandes till mig när jag åker till farmor
Jag saknar Farfar väldigt mycket och är ibland rädd att jag glömmer saker om han, hur han var och hur det var att ha han hos oss
Jag vaknar många gånger på morgonen och tror att mobilen ringer för att berätta att någon av mina släktingar gått bort
Jag är rätt "smart" när det gäller att fixa saker,
Men jag låtsas ibland som om jag inte vet eller kan för att slippa att göra de
Jag älskar när Stefan lär mig saker som jag inte kan, tex fixa kedjan på cyklen, sätta in en hårddisk.
Jag älskar att sjunga, men har kommit ifrån det väldigt mycket.
Jag önskar jag vågade börja i en kör
Jag tröttnar snabbt på saker, som spel eller sporter.
Jag tycker att Buddah är/var en cool kille
Jag har planer på en eller två tatueringar och ett par hål till i öronen
Jag har alltid vellat ha hål i tungan eller läppen
Jag tycker just hål i läppen är jävligt sexigt på killar
När jag var yngre hade min drömkille burnt hår och gröna ögon och spelade gitarr och sjung som en gud och hade en "slädhund"
Närjag är själv och lyssnar på riktigt bra musik sjunger jag och låtsas jag att jag är på scen
Jag ville egentligen gått estet i gymnasiet men vågade aldrig söka då jag hade så fruktansvärt dåligt självförtroende plus att killen jag va smått förälskad i skulle gå där
Jag gillar att måla, rita och skissa
Jag tror inte jag är ensam om att hata räkningar
Jag här ganska lätt till att skratta
Jag är blyg
Jag rodnar väldigt lätt även fast jag inte tycker något är pinsamt eller jobbet, utan bara poooff så blir jag röd


Jag snodde den bilden från Carro för att jag kände för de


Kommentarer

  • Sanna säger:

    Fin bild! :) Den får mig sugen på majskolvar och mys i solen :)

    2011-07-24 | 21:19:14
  • Tillie säger:

    Ja carro tog den i fredags! :D Så där lagom svettig va man då^^ haha vi får ta å göra de so fort solen hittat tillbaks;D

    2011-07-25 | 08:52:11

Kommentera inlägget här: