thetillie

SATAN I GATAN! - Veronica Maggio

Kategori: CRAVINGS

Tror aldrig jag har skrivit om en skiva innan.. eller jo vänta Om Kents senaste skriv jag nog någon rad.

Men nu, Veronica Maggios nya plata, SATAN I GATAN.
Är det bara jag som undrar om hon har sett mitt liv och skrivit om de? Om alla hopplösa förälskelser?
I mer eller mindre alla låtar på skivan sjungs det om något jag har tänkt kännt eller upplevt.
När jag varit så kär att jag bara velat skrika för att inte spricka av glädje, men inte vågat erkänna de. (Jag Kommer)
När jag även velat dö för att jag varit så förkrossad av kärlek. (Snälla Bli Min, Inga kläder)
Om utekvällar med för mycket dricka. (Mitt Hjärta Blöder)

Jag ger verkligen denna skivan 5 Tillie eftersom alla låtarna går att lyssna på och dom e goa och lätta att sjunga med i. Så länge man inte lyssnar på radion så tröttnar jag inte på låtarna heller:)

Så om ni e "lyckliga" och har missat skivan, Varrför inte ta några minuter och lyssna på den? Tror inte ni kommer bli besvikna om ni har ett öppet sinne! Satan i Gatan!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: