thetillie

Skäms inte för att du är lycklig

Kategori: Tillie

Har precis slått in ett extremt onödigt paket till den människan jag älskar mest i hela världen. Men fyller man år ska man iaf få något "litet". Och det är han verkligen värd! ;)

På tal om kärlek.. Varför ska man behöva skämmas för att man är lycklig med sin kille? Hörde på jobbet idag två tjejer sitta och prata, då ena tjejen anklagar den andra tjejen för att ha det så himla bra och vara så himla lycklig med sin kille och tänker inte alls på hur ensam hon är nu när hennes vän har pojkvänn. (Varför känns detta som något jag hört innan?;P)
Förstår inte alls hur denna så kallade "vänn" kan säga så till din kompis? Låt henne vara lycklig för satan!
Att få någon att känna skulld för att man själv inte har kille är bara dumt och elakt.
Själv tror jag aldrig jag skulle ta åt mig om någon av mina tjej kompisar sa något, Eller jo klart. Men samtidigt skulle jag sitta och tänka att jag är fan värd att vara lycklig, och kan du inte ge mig de, då kan du dra någon stanns.

Bara något jag har haft i tankarna hela dagen.

Men nu ska jag sticka och handla, fixa något till senare ikväll då min favorit jobbar över, Sen blir det långtorsdag med några av mina favorit flickor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: