thetillie

Vad gör man?

Kategori: gammalt i arkivet

Ärligt talat, när man är själv hemma. Ja jag är hemma hos mig idag. Vad fan gör man? jag har städat mer eller mindre hela lägenheten. På tv går det bara skit, och jag pallar nog inte se någon film, och spela känner jag inte för alls..
Jag har inte ens något att tugga på för a"få tiden att gå"..
Men jag borde troligen fixa lite mat. Men det känns oxå onödigt att handla och ha här. Det blir ju bara gammalt.
Men samtidigt, jag har börjat tänka om lite. Fasten jag troligen inte kommer kunna sova här, eller ja, jag kommer la få försöka någon gång, men det kommer inte gå speciellt bra^^ Så är det skillnad att vara här och där.
Där känns mer som hemma dumt nog då jag inte har något där förutom lite små grejer som kläder och en liten dator som klarar filmer:P Men ja det känns mer hemma där än här nu.
Här är dock allt mitt, det känns mysigare för att det finna mer saker som är mitt här. Alla foton bilder och växterna har jag faktiskt saknar en del. Sängen vågar jag inte ens sova i eftersom jag tror att det bor en miljars spindlar och andra kryp där i nu efter ca två tre månader helt orörd förutom att jag har saker på den..:P
Vi snackar om det mycket och kommer ha det så här tills båda känner att det är dax, Vilket faktiskt är bra,
Jag borde njuta lite av att kunna gå och komma lite som jag vill. Men ändå när jag åker hem från jobbet/stan/vänner åker jag automatisk dit. Inte hit. Dont ask why!
Jaja, man får ju se till att båda är nöjda, så jag nöjer mig med att bara jag får sova där, så överlever jag ett tag till;)

Detta blev inte alls vad jag hade tänkt skriva om, men jag börja tänka på en annan sak sen bara det kom fram^^

Så varför inte bjuda på en bild från första kvällen i lägenheten. Som skulle blivit första natten i lägenheten, men slutade med en trip till Göteborg för att hämta hem en syster^^
Kvällen var trevlig med sällskap av Stefan Erik och Danny och en film om jag inte minns helt fel?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: