thetillie

26 Juni 2011

Kategori: Tillie

God morgon snyggingar!

Sitter här och lyssnar på lite fin musik och spelar. eller jag lyssnar faktiskt på musiken i wow. För er som inte känner till den så är det lite som Sagan om ringen musik. Riktigt härlig faktiskt. Mår även skit ju nu. Vet inte alls vad det är med mig, har mått piss typ varje morgon i några veckor nu. typ havt ont i huvudet fått "feber" nu har jag öven ont i halen. Men men de går la över snart:)
Älsklingen är hemma hos mig just nu och försöker fixa min dator. Tänkte hängt på först. Men mår som sagt inte super så jag stanna kvar här och spelar lite kanske ser en film i soffan med för är fortfarande trött.



Har ni haft en bra midsommar?
Min va helt grym. Hade en riktigt toppen dag med Stefan, redan från morgonen. Klart jag vaknade ganska tidigt och försökte somna om. Men sen vaknade Stefan med och jag fick två helt superduper fina saker. En parfym jag velat ha. Och ett par örhängen som är från samma märke som halsbandsklockan. Ni får la kanske bilder sen eftersom jag inte är vid min dator.
Det blev amerikanskapannkakor med sirap och jordgubbar till frukost. Sen städades hela lägenheten, jag fixade med håret och ja hela mig iofs så jag städa inget^^
Eftermiddagen spenderades med Stefans familj ute i Kungsäter, god mat och god tårta som vanligt;)
Kvällen spenderades med fina vänner hos Adam. Carro och jag avslutade kvällen/natten med varsin hallonshot och en super god drink på Harrys, som vi enbart kom in på för att vi har silverskedar i munnen.
Jag va så där lagom full på vägen hem och hade roligt åt det minsta, och frös inte alls.

Igår låg jag mest i sängen eftersom ja, jag varit lagom full till klockan 4. ^^
Vi gick faktiskt på bio på kvällen och såg Super 8. Riktigt bra film faktiskt, vet inte hur många gånger jag blev rädd av dom höga ljuden och plötsliga grejerna som hände^^ haha



Borde kanske skriva ett inlägg om hur mycket jag tycker om min stefan och posta de som igår eftersom det nu har gått ett år sen vi blev ihop. Men ja, varför ska ni behöva veta det egentligen? Tror ni har fattat att jag älskar mest i hela världen typ.
Så Nä, han vet att jag gör det och lite till. Så
Stefan, jag älskar dig;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: