thetillie

Att titta på TV

Kategori: Tillie

För lääääänge sedan (för det känns som om det verkligen är länge sedan) när jag spenderade mer eller mindre all min tid i min lägenhet, förut de stunder då jag var med kompisar, på stan eller dom få gångerna vi faktiskt spenderade kvällarna i Stefans rum, då tittade jag på tv hur mycket som helst. Även om jag inte tittade var den oftast på för att det inte skulle kännas så tyst och ensammt. (Vet inte varför men började med det när jag flyttade till egenlägenhet)

Så till saken, för några dagar sedan var jag hemma hos mamma och pappa för att äta lite och kolla på alla kort och filmer från deras resa uppe i Norrland. Och då medans jag väntade på maten så hamnade jag framför TV, då insåg jag hur jävkla mycket jag faktiskt saknar Tv ibland. Inte för att jag tycker att det går speciellt mycket intressant på tv lägre, men för att det är lixom en skön grej att göra innan man ska sova, eller till och med att vakna och äta frukost till. -Får väl se om jag kommer få några TV kanaler hit eller om jag kommer få ta med min box till slut när det blir dax. ^^

Ja nä jag bara tänkte på de för att jag nu sitter och kollar på "Vad blir det för mat?" och "Jamie Olivers twist" på TV4play
Matlagnings program är bland det roligaste att se på Tv. Fråga inte varför, för jag kommer antaligen aldrig göra något av det dom gör. Men jag gillar det ändå^^


Nu ska jag kolla på klart på Per Morberg innan jag ska göra pannkakor till min sjukling som kommer hem snart:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: