thetillie

En lista så här en torsdags kväll^^

Kategori: Tillie

Vad heter du? Tilde
I mellannamn då?
Josefina Helen
Vart bor du? Varberg
Trivs du där? Oh JA!!
Brukar du läsa horoskop? Någon gång i månaden kanske
Har du körkort? Ja
Äger du några converseskor?
Tror samlingen har kommit upp i 8 st.
Favoritdjur? Hund, Fransk Bulldog
Vad spenderar du dina pengar på?
Just nu går 80 % av min "inkomst" till hyra och räkningar mat och andra livsnövändiga saker.
Senaste konserten? HOFFMAESTRO
Festar du mycket? Nej, blivit mindre och mindre. Men när jag väl går ut tycker jag oftast att det ska bli riktigt skoj nu när det är så sällan.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider och sprit
Brukar du bli för full? Njä, brukar ha rätt bra koll för det mesta typ
Antal kuddar i sängen?
3. Pluss 3 prydnadskuddar
Kan du baka bullar? Om jag kan!!
Har du varit med i scouterna? Nej, men Mulle!
Bläck eller blyerts? Bläck
Mc Donald's eller Burger King? Burger King
Är du allergisk mot något? Pälsdjur, pollen, för starka parfymer och sånt där vanligt..
Äger du ett busskort? Nej, det va många år sedan
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Kör på vit lättmjölk.. (blå)
Vad åt du till frukost? Två rostade mackor med skinka på och ett glas mjölk! <3
Hur ser du ut idag? Osminkad, fluffigt hår, mjukis brallor, mitt nya linne med en glass på!
Har du haft sex idag? Mjaaaaa
Nästa mål i ditt liv? Arbeta bort astman, iaf förbättra den.
Hur svarar du i mobilen?
Oftast, Hej det är Tilde. Men beror ju på vem det är som ringer med.
Vem ringde du senast?
Mammi och Pappi!
vad sa den du ringde? Berättade en väldigt glad nyhet! Och fråga när vi skulle vara klara i morgon.. Senast 05.30
Antal timmar sömn inatt? 7-8
Sov du ensam?
NÄÄ!!
Brukar du snusa? Nej, aldrig.
Vad innehåller din favoritnattmacka? swettchilli gojs, kyckling, sallad, ost, tomat, annannas och in i ugnen! Oh fy satan! Har aldrig ätit den men måste ju vara underbart gott!

Senaste person som:
.. sov i din säng: Jag, men det va ett tag sen, och jag tror nog Frida och Carlos sov där sist faktiskt.
.. såg dig gråta: Stefan
.. fick dig att gråta:
Stefan, men för att jag är över kännslig pga mina P-piller
.. du delade en drink med:
Det minns jag inte ens!
.. du gick på bio med:
Stefan, Hangover 2
.. du gick på stan med: Malin
.. skällde på dig: Asså skäller? Det va många år sen någon gjorde på mig. Säga till i en hårdare ton kanske, men skälla? Pyft. Men säger nog mamma. Men skäller? Nej. Vi bråkade lite, men ingen skällde.
.. skickade ett e-mail till dig:
Mamma;)

Har du någonsin:
.. sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja
.. bråkat med ditt husdjur? ja jag bråkade ständigt med min vandrande pinne när ja va liten, för jag hittade den aldrig....
.. drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej

Frågor:
Tar du droger? Nej
Dricker du? Ja
Vem är din bästa vän?
Stefan!!
Vad är du mest rädd för?
Spindlar. Fortfarande mörkrädd.
Vilka kläder sover du i? Just nu, pyjamas shorts och ibland ett linne
Vart vill du gifta dig? På en strand långt bort bara jag och älsklingen. Kanske lite polare med så vi får en redig fest efteråt!
Vem hatar du verkligen?
Dom som dödar mig på WoW..
Har du varit kär? Ja
Kör du bil? Ja
Har du ett jobb? Två st.
Gillar du att ha folk omkring dig? Inte exakt 24/7 kanske, men Ja.
Är du ett hälsofreak? Nej. Men borde och ska bli mer hälsosammare

.. har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Ja
.. låtar som fastnar i ditt huvud ofta? Dåliga låtar, det är ju aldrig bra låtar..
.. vill du gifta dig?
Ja.
.. vill du ha barn? Nej. Jag har aldrig kännt att jag velat. Men självklart, när jag är mycket äldre kanske jag känner att jag vill ha det.

Favorit:
.. rum i huset?
Sovrummet just nu
.. typ av musik?
Lite glad och soft
.. månad?
"Juni Juli Augusti.. Vindarna är varma dååå!!!!!!......"


Har du, de senaste 48 timmarna:

.. gråtit? En glädje tår kom innan idag.
.. köpt någonting? En mobil laddare, Lite gottigt och en tidning, thai mat och ett linne
.. varit sjuk? Huvudvärk som inte riktigt vill ge sig och astman
.. sjungit?
Oh ja!
.. sagt "jag älskar dig"? Ja
.. velat säga till några att du älskar dem?
Nej
.. träffat nån ny person? Nej
.. saknat någon? Nej
.. kramat någon?
Stefan
.. kysst någon?
Steeefan!!

Senaste:
.. låt du hörde: Tyvärr Friday med hon Rebecca..
.. film du såg: Red Riding Hood
.. drink du köpte: Red Bull vodka
.. sak du stal: En svart sopsäk från ena jobbet? haha
.. mat du åt: Thai
.. gången du åt en 7-Eleven korv: 6 år sendan kanske.
.. människa du slog: Stefan så klart.
.. stora bussresesan? Bussen från hotellet på Cypern i 3an
.. långa telefonsamtal: Med mamma idag.
.. dusch: En timma sedan.
.. irritation:
Uttråkighet

Första:
.. bästa kompis: Frida
.. jobb: Sommar jobb på ett Café i stan som disklockare
.. inhandlade skiva: Backstreet Boys eller typ Aqua kan jag tänka mig
.. förälskelse: En kille vid namn Jon, Jag a kanske 3 och jag va kär pga hans stora pussmun och mörka ögon och hans hår som inte blev blött. han va en söt mörkhyad kille från afrika. <3 Han va nog 3 då oxå!
.. begravning: Gamel morfar Helmer
.. piercing/tatuering:
Hål i örat, annars Ras öga på axeln/skuldran
.. fiende: Tror inte jag har några




Nu ska jag gå och lägga mig, Ska upp tidigt i morgon då vi drar till Tyskland!
Älsklingen och jag var ute på en lång promenad, Då vi bara skulle ner till Håstenshallen för att köpa jordgubbar, men det var stängt, Ngs.. Stängt, Så det blev Willys. Dock inga jordgubbar. Så det blev en lååång promenad och astma. Men för att förbättra den behövs mycket motion.

God natt på er! Ha en super fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: