thetillie

förskylningar suger!

Kategori: Tillie

Nu sitter jag här igen. Mår fortfarande bajs och trodde jag skulle dö på mötet med AF innan. När jag hade varit i stan och handlat och fixat lite käk och kom hem, jag va helt vit i ansiktet. Efter att ha ätit och tittat på några avsnitt med Big Bang Therory har jag lite färg iaf. Men blä mår icke bra alltså. Hoppas att det går över till i morgon iaf. Ska vara fint väder ni i två dagar. Så hoppas jag iaf kommer orka ligga ute i solen några timmar iaf.
När jag var i stan för att handla råkade jag även gå in på väsk affären och köpa en väska... Skit med.. Men jag behöver en större till jobbet. Funkar inte att bära kläderna i handen alltid ju.
På tal om jobbet, måste dit och kolla schemat ikväll. Får nog ta hand om min älskling ikväll. Då han inte mådde så bra i morse, så ska fixa lite lyx mat (hemma gjorda äkta köttbullar och potatisar;)) och bara ta hand om. (då han troligen mår sämre med tanke på att han sa att han mådde dåligt.)

På tal om han, Han fyller i augusti. Och jag sitter och fixar med presenten^^ Har äntligen kommit på en grej. Får la se om det funkar på detta viset först:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: