thetillie

Galet lååång natt!!

Kategori: Tillie

Jag tror inte ens jag har sovit i 3 timmar i natt.. Tror att det va både nerver och övertrötthet. Så när jag precis somnat, vaknar jag upp av ett blått ljus som lyser upp hela rummet, jag som tycker åska är helt underbart mysigt kunde inte somna om fören det var över. Låg där i sängen lyssna på mullret och kollade på ljusskenet. i över en halv timma.
Sen drömmde jag en sån där överdrivet verkligen dröm som man lixom inte fattar att det är en dröm fören man vaknat och fått tänka efter en stund.
Drömmen va iaf jag vaknade till, såg att dörren till sovrummet inte var stängd, så jag fick upp för att stänga den, då va den nerdtagen från hakarna den hänger på, Sen såg jag att vardagsrummet var jätte stökigt och att altandörren var hel öppen. Det lyste även ifrån klädkammaren.. Någon hade varit där! medans vi sov!! Jag väckte stefan å förklara vad som hänt. Först orkade han inte bry sig, men till slut hjälpte han mig med dörren tilll sovrummet och stände altandörren, plocka upp de värsta i rummet och jag kollade klädkammaren, ingen där.. Sen la vi oss i sängen för att sova. Då kommer det ljud ifrån klädkammaren.. Stefan sov och vägra vakna, jag låg vaken länge länge, men somnade till slut....
Då vaknade jag på riktigt, och låg och undra vad som hade hänt va till och med tvungen att gå ut å kolla om de va stökigt^^ haha


Men nu får jag ta och dra mig mot mitt andra jobb. Så jag kan komma hem och sova lite.^^




.. Hummmm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: