thetillie

istället för ätt gå upp nu med susande öro...

Kategori: Tillie

imag0245 (MMS)

istället för ätt gå upp nu med susande öron och täta luftrör lägger jag mig i sängen en stund till och hoppas alvedonen ska hjälpa öronen sida lite mindre. Under tiden läser jag lite ur min tredje bok ur Vampier Academy serien. Vampyrer? Igen? Mjo jag tänkte samma sak, världen har länge varit inne på vampyrer nu. Men bok tokig som jag är ibland tänkte jag, varför inte testa första boken? Det är en härlig blandning av två av mina favorit böcker, Harry Potter och Twilight. Jag är antagligen för ganska för dessa böcker men detta är har jag gillar att läsa^^ böcker som tex min lämna läser tråkat ut mig.. Men vem vet? Jag kanske växer upp till en riktig vuxen kvinna i framtiden;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: