thetillie

Oh My Fucking God!!

Kategori: Jobben!

Asså jag dör vard irriterad jag har varit idag. Jag bara AAAAAAAAAAAAH!!!!!! SATAN och ALLA HAN JÄVLAR!..

Borde kanske börja med att varna för många fula och hårda ord..

Jag fick ett mess igår om att jobba idag om jag ville och kunde. 7.30-10-45. Jag svarade att jag kunde, men att jag isf var tvungen att dra 10.45 eftersom jag skulle jobba 11.30 på mitt andra jobb. Så okej, det gick bra eftersom han inte sa annat.
Jag viste redan igår att denna dan skulle bli bajs, så jag va förberädd på de, eftersom "den där" skulle jobba... Så då kommer jag till jobbet i god tid.. möts av ett moln av trevligheter som regnar över en hela dan.. AHHH!! Vad är det för jävla fel på människan?! Är det så himla jobbigt och säga hej, Allt bra? ist för ja skulle du inte bröja halv 7? NEJ halv 8 annars hade jag väl varit här halv 7!!! Jag har bevis i mobilen om du vill se din jävkla kossa! (Sa jag så klart inte utan förklara lungt och fint att jag börja halv 8.) Sen passade jag även på att förklara för henne att jag var tvungen att gå 10.45 eftesom jag lovar det andrastället. Då började de. Jobbar man i hotell och restaurang branschen kan man inte gå efter att det står på schemat när man slutar, utan får gå när man är klar.. Så då fick jag åter igen behäska mig väldigt mycket och säga att jag inte hade tiden från början och hade jag haft det hade jag inte sagt att jag kunde komma den tiden utan efter 12. Och att chefen inte hade sagt något om att det borde några problem och att om det hade varit det hade han väl sagt till eller bett någon annan hoppa in?!

OMFG! och Satan och alla han JÄVLAR igen!

Mamma ringde under tiden jag jobba så jag ringde upp efter jag gjort alla varuvagnar utan en och där med stressar som fan eftersom jag fick jobba över en kvart.. Så mamma fick en arg/ledsen dotter i telefon. Men ja jag förklara att hon bara behövde mm:a och ja:a för jag var tvungen att få det ur mig.'

Jag ska fan inte klaga egentligen. Men jag blir så trött. Varför kan jag inte bara få jobba med dom två trevliga tjejerna? Varför med den sur F*****? BLÄÄÄ.
Men efter midsommar har hon semseter i 3 veckor! JIPPPPPIIIIII!!!!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: