thetillie

Segt Achevement?

Kategori: Tillie

Sitter just nu och flyger "WoW-världen" över och letar efter eldar allt släcka och tända. Det är nog det segaste jag gjort. Men men.

Samtidigt börjar jag känna mig stressad över att jag ska över till mitt ställe och Städa. Fyller ju nu på fredag och jag har lite släktingar som vill komma över och fira. Dock får det bli en annan dag eftersom jag inte är hemma på freda mer än på morgonen. Och den morgonen är lovad någon annan;) Så idag hade jag inte speciellt för mig, så varför inte göra lite nytta?:) Det är ett damlager på två månader där.. *skäääääämmes!* haha Medans jag håller relativt fint här, så ser  min lägenhet ut som om ingen har varit där på ett bra tag... Undra varför?^^ haha

Jaja några eldar till sen får jag allt dra mig.:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: