thetillie

Still 23 Juni 2011

Kategori: Tillie

Tjena!

Ska strax dra oss till Sanna, bara väntar på att Stefan ska duscha. Bara satt och kollade på mina gamla inlägg lite snabbt, och hamnade på dagen innan midsommarafton förra året. Ma birthday! Haha dom två sista inläggen.. Jisses


Avslutning på dagen

Min kväll som jag hade tänk avsluta i badet, tillbringas ist i soffan med film popcorn och Stef^^

God natt på er!
2010-06-24 @ 23:58:35



Firar ett år för mycke

Roligast ever är att jag seriöst har trott att jag bli 23! jag blir "bara" 22^^ Tss Pinsamt! tur Sanna har koll på mig!

Nu ska jag lägga mig i ett bad för att värma upp mig lite. Puss på er så länge
2010-06-24 @ 23:19:50

Dagen efter blev en väldigt bra dag^^ En av mina favorit dagar. För jag kan säga min Stefan. Jag kan säga att jag älskar han tills han spyr och jag kan sitta och kolla på när han spelar varje dag. (haha) Jag kan.. Hum nä ni kan ju gissa allt jag kan göra och FÅR göra! Mja, jag får även till gång till hans pappas underbara cheescake<3

Men men två dagar kvar innan jag borde skriva allt det här. Men då kommer jag troligen vara så jävkla seg och bakis att jag inte kommer orka^^

Så Grattis Danny och Carro som även ni hade en perfa dag på midssommarafton förra året;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: