thetillie

Utan röst men jäkligt pratgad!

Kategori: Helgen

Jaha då sitter man här. Kollar på tråkig tv och ingen som vill prata då min röst går upp i falsett varannat ord. Meen jag har väldigt roligt åt mig själv. Haha ni skulle hört mig för bara någon minut sen när jag frågade Stefan om han ville ha ägg. hahah jag knäckte mig fan i köket! sicken jäkla falsett jag kom upp i!

Har haft en riktigt bra dag på jobbet idag. Jobba med underbara Carro och gulliga Malin! Jag hoppas så innerligt att vi tre kommer jobba mycket ihop i sommar för det har varit riktigt roligt att jobba idag!

Men ajg känner inte riktigt för att skriva idag. Så ni får höra Paramores nya låt! Har väntat länge på lite nytt från dom och nu bode det komma en skiva snart kanske? Dom ska iaf komma till Putte i Parken festivalen. Synd bara att den dagen är det dom ända jag vill se. Och det är ända stället i Sverige som dom verkar komma till.

Aja. Det kommer förhoppningsvist fler gånger:)

Här är låten Monster - Paramore

Kommentarer


Kommentera inlägget här: