thetillie

120 års kalas

Kategori: Tillie

Firade den adnra familjen J i lördags. Där va en hel hög med människor! Det bjöds på massor med mat och dricka, uppträdande och skämt, bildspel och sång och några fylle rop från gästerna. Haha. Så fort det röda vinet hade tagit slut 3 gånger och ölen och snappsarna hade blivit druckna för många gånger att kommas ihåg så blev det dans.

En mycket rolig kväll. Kul att träffa släkten och visa upp min lille trofé;D haha

Hade kameran med mig, men blev som vanligt inte många bilder tagna, Men kan visa två, en lite vanligare och en högst ovanlig!




Har seriöst aldrig sett mamma och pappa dansa ihop!
Blev lite besviken men väntat att Stef och jag dansa ens en lugn låt i 5 sekunder... ;P Lyckas tvinga han här hemma ibland så får nöja mig med det och när jag är ute^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: