thetillie

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Kategori: Foton





Jag hatar att göra sånt här för det finns fler jag önskar jag aldrig kommer släppa taget om, men ibland måste man ju lixom. Samma med dessa människor, om dom skulle välja att verkligen vilja släppa taget om mig så kan ju inte jag sitta och försöka klamra mig fast på dom. Ibland måste man släppa taget om dom man älskar mest. Det kan ta tid, lång tid. Men till slut släpper man taget man har i baksidan av jackan mellan fingrarna. Det kommer göra ont få kramp i fingrarna efter att ha hållt så hårt och länge, men man överlever så klart.

Men ja dessa två, hoppas jag innerligt att jag aldrig släpper taget om då dom har en sån fruktansvärt stor plats i mitt liv. Om jag någon gång kunde hitta ett ord som beskriver det så lovar jag att jag ska tala om det för er!;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: