thetillie

Bilen på framsidan

Kategori: Tillie

Goder morgon alle sammans!

Jag va hur pigg som helst när jag vakna i morse.. Men inte längre. Nu ska strax dra mig till Elektroskandia och jobba en stund.
Igår va jag så sjukt trött. Försökte sova när jag kom hem från mormor och hade hämtat bilen hos Malin. Hade ont i huvudet och magen så det gick inte, så låg och läste i några timmar. (hade inte mega ont i huvudet bara så där pulserande irriterande så kunde fortfarande leva ;P)
Så kom Stefan hit och jag va nog det tråkigaste och somnade i sängen innan vi la oss, sen somnade jag igen på hans axel, sen somna jag igen när vi skulle sova^^ haha sova sova sova, bara sov. Vakna en gång men somna lika fort igen.

Så nu ska jag som sagt dra mig iväg strax. Sitter å lyssnar på musiken från Disney Hercules. Så blir helt sugen på att se den, kanske blir att glo lite medans jag sitter å försöker sticka klart nästa mössa.

Jag stickar å stickar! Fick 3 nya garner av pappa i lördags! :D Kanske kan visa upp dom här. Ni kanske vill köpa en ;D haha vem vet liksom?


Ha en super dag!

Ps. Ja min bil står på framsidan nu^^ Min parkeringsplats är bortlånad några dagar från en extremt snygg och sexig man som jag nog kan säga är min;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: