thetillie

Carnival!

Kategori: CRAVINGS

I sommar hoppas jag innerligt att vi åker till Italien! Min syster har varit där en gång med Carlos... lixom som stanna till när dom va på väg till Brasilien.. AHHHH!!! VILL OXÅ FLYGA OCH FARA ÖVER VÄRLDEN!!!!!

Min älskade syster som kom hem i lördags hade köpt lite grejer till mig.
Havaianas Flip-flops
, rosa och guldiga. (Rosa är inte min favorit färg, inte ens top 5.. Men dessa va rikrigt söta faktiskt^^)


En nyckelring från Carlos. Haha jag älskar nog den mest! haha Borde filma den. för man måste lixom höra ljudet för å fatta varför jag älskar den och alla andra kommer avsky den! ^^


Och en Carnival mask. När jag var i som för några år sen så gick jag runt och letade efter en hur länge som helst. Men fick aldrig köpt något.  Så min syster så snäll som hon är köpte en åt mig. Dom hade tydligen stått och valt mellan denna och någon med massa fjädrar. Då hade Carlos sagt.. "det känns inte riktigt som Tilde.." Så jag fick denna.

Det roliga med "det känns inte riktigt som Tilde" är att jag knappt träffat han. Bara korta stunder. Mest för att han snackar bara engelska, italienska, spanska, portugisiska, franska, Schweizerdeutsch och brasiliansk portugisiska. (och håller på att lär sig gamel svenska av Frida.. Hon lär han bara gamel gamel svenska..)
Jag är så sjuuuukt osäker i att tala engelska (fasten jag faktiskt är riktigt bra.. När jag inte blir nervös..) Haha Så ja jag har inte umgåts med han direkt iaf! :P





Kommentarer


Kommentera inlägget här: