thetillie

Champinjon?

Kategori: Tillie

Tjabba Tjena Hallå!

Har nyheter. Men tänker faktiskt inte berätta! HA!! Inte än iaf. Later.

Jag vaknade typ halv 6 idag.. Pigg som en mört. Så det va bara att hiva sig ur sängen runt halv 7 och börja dan.. Så jag mösa mig till soffan och stickade^^ haha (jäkla tant..) Pappa ringde 10 och jag sprang ner, vi köpte färg.. Eller vi köpte två men det var inte svårt att bestämma sig vilken det fick bli, när den väl kom upp på vägen.
Jao jag har hunnit med att måla dörrlisterna en gång till och slängt upp lite provmålar färg på ena väggen i hallen. Så det är väl där jag kommer hänga i helgen. Förutom ett break på lördag kväll;P Lite nya tapeter i rummet oxå så börjar stället bli mitt på riktigt.

Nä om man skulle ta å kasta sig i soffan en stund till och sticka klart den andra mössan och glo på några avsnitt av Rome? Så jag kanske kan ge tillbaks första säsongen till Karin ikväll när vi ska äta?
Ska försöka ta mig ut en gång till och promenera lite, blev en liten sväng med pappa efter att han bjudit på frukost på Veras. =) (gött å va enda ungen i Sweden;P)

Tycker jag ni oxå ska ta å göra på med en extra tröja å solbrillorna så är det underbart ute!;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: