thetillie

Den där stunden.. Minns du?

Kategori: Tillie

Den där extremt sena natten, eller ska man kalla det tidiga morgonen? Vi hade varit ute och festat och det va igentligen lite för kallt för att sitta ute och snacka skit till klockan 7 på morgonen. Men vi gjorde det ofta då precis innan. Då jag helt plötsligen började göra mig till och vara nervös när skulle träffas. Efter den gången var det svårt att säga nej. Ändå lyckades jag på något sätt i några veckor till.  haha

Sen väntade en sommar av underbara stunder och allt va så där perfekt som man bara kan drömma om. Och det har inte slutat än. Vet inte rikrigt jag tror det är något fel på mig, för den senaste veckan har lixom bara längtat tills vi ses igen, Heelt stört, jag har aldrig suttit och längtat såå här mycket tills han ska komma hem hit igen. Direkt när han åker undrar jag när han ska komma igen. Ändå lyckas jag att får massor gjort. Haha





Nu längtar jag bara mer! Jag längtar till sommaren så vi kan åka och köpa våra favorit drickor och sätta oss i solen någonstanns och njuta av sommaren! SOMMAR NUUU!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: