thetillie

drömmar om OC?

Kategori: Tillie

Har ni kollat på OC någon gång? Jag har aldrig följt programet men sett något avsnitt när Tv är på och inget att har funnits att kolla på. Så idag när jag mådde som sämst hade jag lyckats sjuka in i någon typ av dvala där jag halv sov lite flummigt. Så programet va iaf på och jag började drömma om att dom där ungdomarna gjorde sjuke snuskfilmen ,i ett av avnitten då, och jag börja undra hur fan dom kunde få visa den på tv så mitt på dan lixom! Haha

Jaja jag fick iaf sovit bort den värsta smärtan. Så nu ligger jag å väntar på min älskling som sa att han skulle pyssla om mig. Jäkla skit asså, skulle ju iväg till Carro och Danny idag och fira Carro som fylde i fredag. Får skuta upp de till en annan kväll. Det är alltid mysigt att hänga med dom två.

Så hittade ben&Jerry glass i frysen. Inte specielt god. Men När jag bodde hemma och mådde dåligt så kom pappa alltid med glass åt mig. Ända sen jag va liten och inte kunnat äta någon direkt mat för att man haft ont i magen halsen eller varit febrig så har glass varit räddaren i nöden enligt pappa!

Aja, nu ska jag lägga mig i soffan igen,
legat där heeelt dan förutom när jag såg att en av Stefans wow kompisar skrivit, tydligen va jag inne på  hans skype, Så fick säga att han va på jobbet. "Den omtalade flickvännen antar jag?" skrev han då^^ Awwwwww det gjorde det lite enklare idag. Haha får hoppas att det bara är bra saker han har sagt! ;)


Så soffan va det! Carro hoppas du får en bra kväll utan mig, vet att det blir svårt men försök för mig skulle du du gullig<3 ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: