thetillie

earth hour!!

Kategori: Helgen

Satan! Missar Earth Hour detta året igen! mins att jag hade fest här förra gången! haha Men denna gången kan jag iaf släcka ner hemma hos mig. Näääästa år kan får jag fasen ta och sitta hemma i en timma och mysa med värme ljus och brädspel! :D

Ska börja platta mitt hår nu. Ska iväg till Carro och Danny ikväll och partaja!

Var uppe med måsarna somv anligt när vi sover tillsammans. Något fel på oss. Jag sover inte speciellt länge när jag sover själv heller, men älsklingen skulle vilja ha några goa sovmorgonar..
Så vi hann iaf med en massa grejer, typ vi va på torget redan innan klockan va 10. Sen gick vi en härlig sväng på Strandpromenaden. Vickade på rumpan och sot långa steg. (typ en halv minut sen gick jag vanligt igen^^)
Vi han med lite shopping som nya leggins och en hörlurar, en hamburgare och en sväng in på second hand.  Så när vi kom hem igen så ville jag tyo att klockan skulle vara 16. Men den visade några minuter över 13...

Jaja nu får jag börja fixa håret så jag kna börja med maten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: