thetillie

En stäbo te!

Kategori: Foton

Woohoo! En av mina goda vänner Erik blev stadsbo idag!! :D Han har alltid bott på landet. då menar jag Laaaandet! jag bodde ju i Veddige förr. han bodde i en förort till Veddige (brukar han säga själv). Men han har bott så himla fint och mysigt så det gjorde kanske inte super mycket. Men nu slipper han ju köra heela tiden! Det får vi ta och fira lite i helgen (helst utan alkohol^^ haha tappade smaken för det lite förra helgen.. Inte lätt när det blir för mycket för.)

the weirdoz



Ja men idag har jag varit grymt duktigt och varit ute i över en timma!! :O I regn och kyla! Men det känns rätt skönt nu, Ska slänga mig i duschen sen innan jag ska bort till Sanna ikväll och ha mys fika med alla snygga kompisar.
Jag va iaf nere och beställde en ny hatthylla! Kändes väldigt vuxet att gå in på EM och köpa en. Det blev dyrt, men det kommer bli snyggt och den tänker jag fan inte lämna i denna bajs lägenheten när jag fått mig en riktigt;D (fast jag tycker inte denna lägenheten är bajs på riktigt. för jag tycker om den, men ni fattar;))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: