thetillie

Förskyld?

Kategori: Tillie

Har gått och blivit lite små förskyld nu.. Så jag tänkte spendera min dag en stund framför datorn med en kop nytt te jag köpte i gran landet Danmark.

När jag skulle köpa teet va det mest för att jag gillade bukrarna men dess va ganska dyra så kunde inte riktigt köpa mer än en burk, och då ville jag först ha en burk som va i lila och guld.. men smaken verka inte allt för gott, Så skulle jag ändå köpa ett te kunde ja la lika gärna köpa ett jag kommer dricka? Så det blev detta.  Ett frukt te med lite hallon, jordgubb, vinbär och cherry (kommer inte på vad det heter på svenska^^ haha)
Det luktar ljuvligt! och det smakar underbart!!

Men eftersom det är så underbart fint väder ska jag dra mig ut på promenix oxå. Sen byta sängkläder och städa upp här.. Ja ni fattar;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: