thetillie

Having a bad day

Kategori: Tillie

Ända sen jag vakna i morse har jag längtat tills jag ska gå och lägga mig igen. Känner inte för att göra någonting alls, inte kolla på tv spela äta duscha sticka eller städa. Men jag kommer göra alla sakerna...
Vädret suger.
jag saknar min älskling,
har nada nödvändigt att göra,
har sökt ett extremt antal jobb
och känner inte för att göra något..

Har väl en riktigt skit dag helt enkelt.. Jag vägrar gå ut i detta vädret ja för att jag helt enkelt inte känner för det! Så nu sitter jag och hoppas på att de närmsta 5-6 timmarna ska åka förbi jävligt snabbt!
Ge oss sommar nu snälla! Så vi kan sitta ut och umgås hela kvällarna med en engångs grill och massa korv med bröd och frukter och annat gött!

Nä nu ska jag sluta gnälla för er. Alla har ju dåliga dagar, det måste man ju ha. Men orka ha det när det är skit väder ute oxå^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: