thetillie

Hur kan du var så pigg?

Kategori: Tillie

God dag!

Jag hade sjuuuukt svårt att sov i natt. Skojar inte om jag sovit typ 2-3 timmar max i natt och då somnade jag halv 11 igår kväll senast. Eller jag va på väg att somna då, sen stängde Stefan av tv och somnade på två jävla röda sekunder som vanligt och då kunde jag helt plötsligt inte somna om..... Inte för att han stör mig alls, han e knäppt tyst när han sover till skillnad från andra... haha
Men jag somnade till 5 minuter och drömde sjuke drömmen, och den va verkligen så jag va tvungen att fråga han i morse om den.
Börja med att han väckte mig för att vi skulle sova i soffan, för han kunde inte sova i sängen... (så varför måste jag knö med han i soffan då??)
Sen hade han svårt att sova för han mådde dåligt, typ kunde inte andas med näsan och mådde illa.. Så han skulle åka hem för han trodde han va sjuk och ville inte smitta mig typ. Sen sprang han till toan å spydde som fan
.
Då vaknade jag på riktigt av att något lät jävligt läskigt ute i trapphuset..

Sen låg jag å va skraj ett bra tag innan jag lyckades somna 5 minuter till. kl 5 gav jag upp och fråga om han va vaken. Sen höl jag på att hålla han vaken tills han va tvungen att gå upp.. Så när han väl gick upp låg jag i sängen och sjöng och gjorde massa ljud, "Hur kan du vara så pigg?" (jag as glad och pigg) "Jag vet inte, jag har ändå bara sovit i några timmar och legat vaken typ heeeeeela natten!! :D:D:D:D:D:D:D" Haha Som natt och dag, han e ingen morgon människa, medans jag kan vara hur pigg som helst efter 3 timmars sömn och utan problem gå upp. Har la inte visat den sidan allt för mycket, det är så mysigt å ligga å gosa på morgonen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: