thetillie

Jippi Vår!

Kategori: Foton

Jo skit kul verkligen! super fint väder och vad gör jag? sitter inne med en jävla allergi!!!! FAAAAN! Tycker faktiskt väldigt synd om mig. Och ja har testat allt i allergiskitens värld. Och nej nada hjälper så mycket att det är som om jg inte har de.. Satan Satan!! Så det blir att lägga ner för många undra lappar på grejer som iaf underlättar det lite för mig. Men idag är det nog hopplöst. Har det redan på börjat så kan jag lika gärna gå och lägga mig och sova tills det gått över.
Ni märker inte att jag är negativ nu va?  Ni skulle bara veta.
Stackars älsklingen fick lite av min negativa sida när han ringde. Får be om ursäkt om jag träffar han ikväll. Annars förlåt. hoppas du älskar mig trots min allrgi- och astmasurhet.
Men jag ska förska trotsa allergin senare och ta mig ut och gå en kort sväng idag med.  (bara dom iaf kunde skita i att elda över allt.. )
Annars är våren så himla mysig och fin! Man kan börja vara ute mer och ha mindre kläder och man kan hålla i handen utan massa väntar ivägen! Man blir lixom gladare och piggare. (förutom allergin som gör en tvärtom..)

Sen ska jag käka god lunch, (gårdagens rester från kvällsmaten) Kyckling och potaisgratäng köpt på kvantums<3. Dom gör mycket goda saker där, man borde köpa mer sånt^^ Det är iaf posetivt!


Jaja allergi åt alla som gnäller utan allergi idag. ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här: