thetillie

Klädvikning och slängning?

Kategori: Foton

Tjabba tjena!

I morse var jag som vanligt en helt dag piggare än min lilla sömntuta^^ Låt och snackade om hur tjock min näsa va med snor!! Riktigt jäkla förskyld nu,  fast värst är det ju så klart på natten och morgonen. Så när jag gick upp så va det vitt ute igen. Asså jag tycker det är fint med snö och så, men nu hade det ju torkat upp och blivit så fint. Nu e vi lixom tillbaks till ruta ett igen..

Har iaf redan varit iväg och jobbat. Så idag ska jag ta och fixa i mina gaderober igen. Asså fy fan vad det ser ut och jag ser inte fram emot det, har skutit på det i några månader, men nu har jag fått en rätt bra anledning till att fixa där. Så mig kommer ni hitta i bland miljarder kläder.. BLÄ! Ska rensa å "slänga" massa med hoppas jag på! Finns fortfarande så himla mycket jag inte använder just nu så i en låda och upp på vinden ska de!

Lika bra å börja!


Vi köpte en ny dricka igår. Den lockade väldigt mycket. Ser ju ut att vara AS GOD!


But nooo! BLÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: