thetillie

Måla

Kategori: Tillie

Har målat första omgången med Champinjon färgen. ser fräscht ut! Men shiiit va svetti jag blir! haha Kommer nog ha lite ont i armarna i morgon efter allt rollande!^^

Men nu väntar jag på att det ska torka så hinner jag måla en gång till innna Älsklingen kommer hem så får han hjälpa mig skruva upp allt igen^^ Ska bli ett berg med pannkakor ikäll. Har överdrivet mycket ägg hemma så ska slänga ihop en mega sats så det blir till frukost med<3 Måste äta en stadig frulle i morgon då jag direkt efter jobbet drar med mamma och pappa till Helsingborg-Helsingör! För en dags utflykt med lite shopping.  Ska köpa lite go dricka inför helgen då vi ska fira en underbar tjej! :D Konstigt men jag har sett fram emot den här festen mer än några andra, kanske för att det alltid blir kul med detta folket!

Nää om man ska ta och spela en stund medans det torkar?^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: