thetillie

Natti natt?

Kategori: Helgen

Efter något av en panikattack innan idag så har jag varit heelt slut.
Men jag fick köpt lite nödvändiga när mamma och jag va i Kungsbacka för att leta en present till "lill"kussen som blivit stor pojk, som en ny knopp till nattbordet, nya söta trosor och tejp och mjölk till ma löv och grönsaker, plus två bananer:O. Och onödiga grejer, två par fruktansvärt älskvärda örhängen!!


I have a thing for feathers:


And the claw:



Fick trosorna och knoppen och maten av mamma. Hon skämmer bort mig för mycket, ska få ett gym kort oxå. Älskade mammi


Nä nu ska jag nog hoppa i säng, jag hoppas på sällskap i natt, men vi får la se. Verkligen ingen aning vad han hittar på ikväll, eller jag tror jag kanske vet.

Sov gott Snyggingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: